musikalmoderat.

Igår var jag hos en underbar liten familj där pappan i familjen (som jag tycker otroligt mycket om) är djups engagerad i så att säga ett politiskt parti som jag själv inte hejjar på så värst, och jag är glad att jag gillar honom som person, det tar bort lite förutfattade meningar som frodats i mitt huvud.( nu har jag bara finska zigenare kvar tror jag)

Iallafall, han hade på något underligt sätt fått reda på att jag hatar musikaler och framför allt Mamma mia så när jag satt och surplade Bailey´s och åt plommonpaj igår så tar denne Tom Cruise liknande man fram en bergsprängare och satte på mamma mia skivan rakt i mitt ansikte.

Det var en absurd och lustig känsla.
Jag tyckte inte om låten, men jag uppskattade hans försök att närma sig mig via musiken som sägs förena alla.

Jag är glad att en sosse och en moderat kan ha kul.
När han kommer hem till mig ska jag spela Röda bönors "Oh Carol" för honom.

Kommentarer
Postat av: Paul

Hur vet jag att du hatar musikaler? Jag läser din blogg!



Ser fram emot "Oh Carol"...

2008-08-13 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0