psyksjuk

man slutar aldrig förvånas.

Jag(iförd jympabrallor, linne och jympadojjer): fy vad jag är smutsig i håret, jag tror jag tar den här på mig så slipper jag synas(sätter på mig min stora svarta slokhatt)
Jonas. Mhum...men...du kan väl inte ha jympaklädero ch slokhatt på Coop forum en lördagsmorgon
Jag: Varför inte(med hatten på)
jonas: Därför att du ser psykiskt sjuk ut, alltså, du vet att jag alltid tycker att du är fin men...och att jag älskar den där hatten men...tystnad
Jag: men gud, varför klagar du på hur jag ser ut?
Jonas: NEJ, alltså, men det är ju sånt som du skulle bli förbannad över, om du såg nån på coop forum en lördagsmorgon, vi har ju inte ens varit på standen, alltså...
Jag: Men ditt jävla cp, tror du jag menar allvar?
Jonas: NEJ, eller jo..asså, man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Terry

Men gud. Stackarn. Han försöker ju verkligen. lesen

2008-08-30 @ 14:30:38
Postat av: maggie

Ha ha ha. Jonas får väl lära sig. Ha ha ha. Men man vet ju aldrig om du skulle gått på jympa i hatten.

2008-08-30 @ 19:06:30
URL: http://tutt.bloggspace.se
Postat av: bellschen

Kul att tänka sig dig på jympa. Med eller utan hatt.

2008-08-31 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0