Cookiefili


Jag såg en jävligt sjuk dokumentär igår, om en dement jävla gubbe som bodde med björnar, och "syftet" med hans "arbete" var att få folk att se att människor kan leva med grizzlybjörnar.

Eh, vem vill leva med björnar?
Dom är djur.

Han hade en grizzlyhona som hette cookie som han kunde se på om hon var sur eller arg.
Som han ansåg hade en personlighet.
Eh ja säkert. Det är typ som att man skulle se på en hund eller en duva eller en guldfisk att den är arg eller glad eller sjuk.

Det är djur för guds skull.

Sen attackerade Cookie gubben.
Så klart, det är ju ett jävligt farligt rovdjur.

Sjuk så in i helvete har jag varit, och är fortfarande, men igår var jag på närakuten och där ville dom lägga in mig som en misstänkt Sepsis.
Det ni, men jag förklarade för doktorn att det inte var det, för det förstod jag att det inte var.
Men jag käkar 4 gram härlig antibiotika om dagen och har ont som satan.
Men jag kan skrika och gapa på Jonas så jag är på bättringsvägen.

Nu har vi flyttat också.
Inflyttningsfest snart.

Kommentarer
Postat av: Sonja

jag skulle vilja se ett foto på dig utan cigarett!

2009-01-03 @ 11:49:20
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0