Kajsa is: Har övningskört idag jippi!! :-)

facebook.
Folk är dumma i huvet.

Janne är och badar
Emily jobbar i värmen:-(
Stefan vill tillbaka till Mexico!!!!
Teres saknar sin plutt
Peter lyssnar på klassisk musik..UNDERBART
Sandra vet inte om hon kan gå på festen på lördag.-(
Tom är ledig:-)

GUUUD, vem fan i helvete bryr sig???

Idag har jag övningskört på Willy´s parkering i Älvsjö.
Jag körde asfort och skrek ingenting nästan.
till slut blev jag lite kaxig och gasade asmycket, svängde runt som en biltjuv och hade händerna i knät.
(jag ville verkligen veta hur det kändes att köra rätt fort och pilla med naglarna samtidigt)
Då sa Jonas att det var bra nu och att det liksom "räckte" nu.

om en vecka ska jag tala om för er era patetiska små daggmaskar, om en vecka är jag i Berlin.
Vart är du om en vecka?

Vart var du idag när jag stod och dividerade med en gammal iraksoldat hurvida han dels skulle kissa i kissflaska eller inte, dels skulle gå med på att åka ner till röntgen eller inte.
Dom är envisa dom där rackarna.
Sen kissade han på min fot litegrann.

Men det gör ju inget, för som vi alla vet har jag ju Malins tofflor när jag jobbar.

Moahahahhaha.....


Kommentarer
Postat av: Caroline Hainer

Ord och inga visor! Yay!

2008-07-23 @ 15:42:18
URL: http://mytwojazzhands.blogspot.com
Postat av: kajsa

alltid!

2008-07-23 @ 22:54:01
Postat av: Jennan

Haha ja facebook är ett mysterium för sig..jag har det bara för alla andra har det typ..o har skrivit du ska fan skita i vad jag gör nu;-)

Kul blogg har du iallafall..skrattar som fan åt dig lr ska man säga med dig;-)

2008-07-24 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0