folk

Det var visst ingen Slitztidning, det var en EM-bibel.
Dom såg typ likadana ut.

Nu sitter hon och balanserar en liten glaskula på knät och gråter hysteriskt, hur ledsen är man om man orkar bry sig om att balansera en kula på knät?

Fy fan vad irriterande med folk som ska ha uppmärksamhet och tycker synd om sig själva, fast det bara är fejk.
typiskt skitfjamseri. Jag får panik.
Jag får panik när folk absolut inte kan gå utanför dörren om dom inte får ha på sig gummistövlar fast det är 25 grader varmt ute med motiveringen:
"NEEEEJ, de jengar ute mamma, ja vill inte ha jympadåjje, de jeeeengar uteeee mamma" (gallskriiiiiiik som skär i öronen)

Det känns som att man vill gå ut på myren och ta bort sig själv när folk sitter på muggen och är skitsura och skriker "nej mamma, jag ska INTE bajsa toletten, jag ska bajsa böjjan"

"jaajaaa, men vafan du kan väl kissa i toaletten gumman"

"neeej, inte tissa toletten, tissa i dussen"

Sen ger man upp och så ställer sig folk nakna i duschen med molly mus-tröja och naken underkropp, ställer sig bredbent, drar upp tröjan och säger:

"Tadaaa, där e rumpan, jag tissar dussen mamma" och pissar som en liten jävla elefantunge så det skvätter på badrumsmattan.

Varför håller folk på så där?

Kommentarer
Postat av: Terryleene

Men gud jag veeeet! Jag "känner" sånt folk. Ett jävla disgusting neandertalarbeteende att hålla på att envisas med att bajja i blöjan. Sitt på toa som vanligt folk.

Äcklopecklo.

Postat av: Anonym

Jag fattar verkligen ingenting av din blogg.

2008-06-19 @ 15:37:13
Postat av: Anonym

Vi skrattar ihjäl oss. Vi funderar på att vänta med att skaffa "folk".

2008-06-19 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0