full mamma

helt allvarligt, ni ser taikonvagnen, ni ser stämningen, de tunga kassarna, dom hungriga magarna, det kommande gnället som skulle komma ur min dotters mun(valfri dotter) vi hade glidit runt på stan hela dan och letat presenter.

På riktigt så blev jag full 10 min efter att bilden togs.
Jonas ville jättegärna fira att vi började vår gemensamma semester.

"Visst" sa jag " en eftermiddagsöl på stan är ju vuxet och gott på sommaren"

Det slutade med att jag satt och sluddra kl 1800 på tunnelnbanan på vägen hem, Uma kissade ner ett säte och jonas fick en bultade åder i pannan av stress.(jag drack bara en enda öl)

Nice life.

Kommentarer
Postat av: mattias

naw. önskar jag vore där och kunde springa därifrån när jag önskade. hälsa palle. hon är en cutie.

2008-06-28 @ 02:44:56
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: Gutegirl

Det blir ju så. Jag dricker nästan aldrig, så om jag tar mig ett litet glas vin nån gång blir jag lullig på det. FÖr några år sedan var det annorlunda.

2008-06-28 @ 14:44:43
URL: http://gutegirl.blogspot.com
Postat av: maggie

Jag har aldrig varit full.Senast igår drack vi upp en liter Rom tillsammans med Ramona och Mickebygg. Kändes knappt.

2008-06-28 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0