Hello Uma

Ja igår fyllde lilla Uma år, det var ju inte direkt så att folk var ivriga med att gratta det lilla flickebarnet.
Börjar fundera på om folk skyr hennes mor.
Jag kan förstå det, tjejer som jag, som öppnar munnen även om jag inte ska kommentera ett gott Leilarecept eller tycka till om Idoldeltagarna provocerar nog lite. Eller det verkar så iallafall.

Jag har en teori, folk som gillar mig, som tycker om att ha mig omkring sig är jävligt smarta.
Iallafall så blev det en rätt lyckat födelsedag, Uma  och jag åt lunch med hennes far på McDonalds på City Gross , folk tittade lite skreptiskt när hon öppnade sina paket inslagna i folie som luktade fisk eftersom dom legat inne i fiskkylen i en månad, men det var mysigt, det blir nog sista gången jag spenderar 10 minuter med min man på en offentlig toalett tittades på pippitrosor(Uma skulle visa sina altså). Om ca 1 månad är jag skild, vilket är typ det vuxnaste man kan vara. Det enda som slår det är attt ha ett barn som knarkat ihjäl sig eller liknande, det är asvuxet.

Hursomhelst, sen firade vi Uma med att lägga på en spidermanduk som hennes storesyster köpt i present och titta på när hon öppnade sina paket utbristade "Ohhhh, rooosa, åååå Hello Kitty, oh, titta Noonas, den är rosa, den är rosa mamma, rosa Hello Kitty". Ungen är förfan hjärnskadad.

ps,
Är Anja Persson mongolid? Isåfall är hon en jävligt skillad mongolid
ds

Kommentarer
Postat av: maggie

Du har nog andra bekanta som inte jag känner. Dom jag känner fullkomligt älskar dig.Åååh,ROSA flickfärg. Äntligen har du fått din lilla "normala" tjej. Sabba inte henne !Jag vill köpa henne en docka som hon får lov att leka med, utan dumma kommentarer från vuxna. Vi skulle vilja hälsa på i jul och bo hos Uffe. Ringer om det.

2008-11-15 @ 10:50:46
URL: http://tutt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0