Julklappstips

På Ginza.se  har dom tavlor som dom säljer och jag måste säga att dom är himla tuffa.
Det finns den här http://www.ginza.se/index.aspx, cool va?

Om du inte vill ha en bandyboll som smälter ihop med kexchoklad så finns det en kaktus som blir en öl, ett hjärta som blir en plopp och min egna stora favorit, en banan som blir en sjöjungfru, eller om det är en sjöjungfru som blir en banan.

Hjärtat som blir plopp kan jag förstå, man älskar plopp.
Bandybollen som blir kexchoklad är lite klurigare, men det kan ju vara gott med lite energi efter en bandymatch kanske?
Kaktusen som blir en öl kan jag förstå, man är i öknen, man en ser en kaktus, man blir himla sugen på en iskall corona, hepp! Kaktusen förvandlas till en öl. Gott, hänger ihop, funkar för hjärnan att koppla ihop liksom.

Men en banan som blir en sjöjungfru? Jag har inget mer att säga. så jäkla starkt!

Jag har bara sett reklamen i Slitz och dom har reklam för annat tufft. Tex kan man ladda ner roliga busringningar till mobilen, typ kungen ringer och frågar om man vill med ut och jaga... eh ...kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0