lista

Det blev lite fel sist.


3 saker jag skäms för
1: När Frida Boisen pratar i TV
2: När Tilde De Paula ska intervjua folk på spanska
3: När jag tappar mina barn i golvet och ner för trappor mm

3 saker jag är stolt över:

1: att jag aldrig har tagit droger, så ocoolt att knarka ner sig
2: Min humor (jag garvar åt mig själv all the time) (här härmar jag Terry, för det stämmer verkligen)
3: Min äldsta dotter

3 saker jag vill göra år 2009:
1:Plugga in gymnasiet
2:Ta bort mitt skägg med laser
3:Åka till Las Vegas

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1: En läkare tog åt sig av min kritik och kom sedan och bad mig om råd i frågan
2: Jag flyttade in i en egen lägenhet med mina barn
3: Jag lyckades fåna till mig en plats i Jonas hjärta

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: cigaretter
2: ironi
3: sex

3 personer jag avundas:
1: Jonas faktiskt, han är den coolaste vackraste smartaste roligaste person jag har träffat i hela mitt liv(Efter Magnus Betnér, men honom har jag inte direkt träffat, bara sett honom på etnografiska)
2: Margret Thatcher
3: Lill-Babs. Så jävla cool.
Nä, allvarligt ,jag vet inte

Kommentarer
Postat av: maggie

Åh herre gud, är lill babs en att avundas? Snälla! Du har bättre smak än så! Du kommer säkert att få knulla lika många som hon fått göra. Snart, kanske?

2008-11-24 @ 18:34:24
URL: http://tutt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0