www.text-tv.se

Jonas förra tjej som var en psykotiskt fotomodell om jag ska tro hans kompisar, gjorde slut med honom för att han tittade eller läste eller vad man nu ska säga för mycket på text-tv.

Han hänger väldigt mycket på text-tv. Det är sportresultat man ska kolla, och hur det går för hans aktier och vad som hänt i världen och vad som är på tv och annat skoj och jag bryr mig verkligen inte.

Men så nu ikväll när jag skulle ta datorn efter honom så inser jag att människan är inne på text-tv på datorn.

Varför finns det överhuvudtaget?? Folk som är så pass moderna i sitt leverne att dom har tillgång till the www borde väl vara så pass tekniskt utrustade att dom äger en TV med text-tv funktion eller?
Finns det folk under 95 som inte har det?

Han är verkligen besatt. Helt sjukt.

Undrar vad det psykotiska bombnedslaget sagt om det? Hon hade väl huggit  en ishacka i urinröret på honom.

Kommentarer
Postat av: maggie

Det där ordet hänger! Sist när Paloma var här , bad hon att få gå ut. Vad ska du göra då, frågade jag? Hänga, sa ungen. Vad ska du hänga på då? sa jag. Nä, bara hänga, sa hon. Undrar vad hon tänkte när jag stod och gapade och till slut sa Ok. gör det då, men det finns nog inget att hänga på där ute. OUWAHAHAHA! Nu hajjar jag vad ordet betyder. Ha ha ha. Fy fan vad roligt!

2008-11-17 @ 12:36:43
URL: http://tutt.bloggspace.se
Postat av: Terryleene

Kanske sitter det i kuken? Thor var också smått besatt av text tv. Det är så sjukkligt fula illustrationer, små pixlade snögubbar typ. Och kolla in på datingsidorna, där är det snygga brudar som ser ut som att de är byggda av lego.

2008-11-17 @ 20:03:55
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: bellschen

Det här måste ni reda ut innan det går för långt. Det är inte vettigt någonstans. Har han hemliga gömmor på vinden, med saker som får honom att minnas 1986? Du får kolla upp det.

2008-11-20 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0