dada hink och mössa

Det finns många sorters plagg och utseenden som jag irriterar mig på eller bara tycker är väldigt fula.
Blonda slingor på tjejer med halvlångt hår som redan är blont tex. Så otroligt fantasilöst och osexigt.

Men det värsta är ändå kondommössan.
Vuxna män som i augusti sätter på sig en slimmad tuff mössa i sann David Beckham eller Big Brotherstil och tror att dom ser coola och lite casual ut.
Dom ska gärma ha det till ett par lite blekta jeans, vita sneakers och kavaj eller huvtröja.

Dom har det inte ens för att det är kallt utan bara för att det ska se snyggt ut, tänk om dom visste att det ser ut som att dom är 5 år och sitter i sandlådan men glömt galonbrallorna.
kom igen för i helvete.

Men dom passar jävligt bra ihop med tjejerna med tråkslingor. Och panelgardiner och Malmbyrå och en skål med limefrukter.

Kommentarer
Postat av: Bjooti

Panelgardiner, malmbyråer neutraliseras om man har kanllrött hår utgår jag dock från?! Fast det är klart, jag har ju ändå jävligt snygga panelgardiner och är rätt frän överlag, så jag gills ändå inte.

2008-10-04 @ 18:57:00
URL: http://bjooti.net/
Postat av: sonja

jag är ganska typisk en sån dära tjej.



jag ser så vanlig ut att man knappt vet att jag finns

2008-10-04 @ 19:08:09
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Danitra

och blockljus.

2008-10-04 @ 19:09:43
URL: http://danitra.blogg.se/
Postat av: kajsa

Kattis,

nja, det vete fan...



sonja,

Fast, vänta nu, har inte du två barn i omvända kläder och sjalbarn och skum tatuering?



Danitra,

Det är FAAAN inget fel på blockljus. SHIT vad förbannad jag bliiir!!!

2008-10-05 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0