SvenssonRydenJonesLindqvist

Jag vet att Jonas systrar läser min blogg, men det skiter jag i, jag bara känner att jag måste lätta mitt hjärta när det gäller dom.

Dom är så himla freaky allihopa, jag funderar och funderar på vad det är för fel på dom, för nåt fel måste det vara, men jag kan inte hitta något.
Dom är supervackra och ser ut som 14 år(fast inte på ett utvecklingstört sätt, dom är alltså sofisktikerade). dom bor jättefint, har väluppfostrade ungar (en är tom punkare) bla 4 killar mellan 15 och 18 år som tar med sig Uma ut och lekar burken så fort det är släkt kalajs. Dom klär på henne varma kläder och tar med henne ut tillsammans med alla ungar (dom har alltså 12 barn sammanlagt mellan 6 och 19 år) för att dom vuxna ska slippa få fler skrikanfall och låsa in alla barn i ett litet litet sovrum.(tom här har dom alltså helt normala beteenden och kan skrika på barn) Dom har trevliga män(en har iofs som jobb att vara moderat, men jag orkar faktiskt inte bry mig) dom är generösa, snälla, och allmänt jävligt fina.

Det enda konstiga med dom är att dom valt bort deras fina flicknamn för vanliga tråkefternamn.
Stört!

Jonas killkompisar är kära i hans tvillingsyrra och det förstår jag, för jag är faktiskt också lite kär i henne, och i Lördags blev min mormor kär i hennes man, hon pratade om honom som den snyggaste hon sett på lääänge hela förmiddagen idag.

En jävligt bra familj med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Känner du dig normal med dom?



för det är dom värsta. dom som får en att känna sig normal och som en i gänget, eftersom man ÄR normal och en i gänget med dom. det ger läskiga känslor.

2008-10-27 @ 21:56:22
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Britta

Trevligt att du gillar oss! Det är ömsesidigt! Vi tycker verkligen om dig och dina gulliga barn och, inte att förglömma, din trevliga mormor!

2008-10-28 @ 18:57:02
Postat av: ia

Låter ju helt underbart. Att du fått en sån fin familj.

Va Tuttilainen med oxå?? Ahh men shit va underbart!!

När ska du träffa din andra familj då? typ din ljushårigalångtbortkusin? (ja vet att de va bästis men va tvungen att slänga in nåt som hade med släktband att göra)

Sökte på dej på hitta. skriven i bromma? ehhh? röstar du blått oxå?

vet föresten inte om jag vill träffa dej, tycker du blivit konstig.



Driver. Ring nån gång. peace. fred

2008-10-30 @ 22:07:23
Postat av: maggie

Nu har du fått nåt nytt att bita i lilla dumman!Ha ha ha.. Såg Håkan Hellström på TV i morse och tänkte på Paloma.Jaa,suck Tutti ja!Farbror Roger fyller 42 d.5 nov. bara så du inte glömmer gamla familjen. Ha ha ha.SHITVADROLIGT!

2008-10-31 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0