Usama finns han?

Fick en lapp på plattan, ska läsa den nån dag. Den handlade om att 11/9 var ett amerikanskt insiderjobb.
Jätteintressant faktiskt.

Precis lika intressant som terorierna om att vi aldrig landat på månen. Tänk vad mycket som talar emot det. Tänk!


Nu ska jag försöka hitta en bra plats för mitt nya fina armband som jag fick av Jonas mamma idag.
Hon hade fått det av sin man när han varit på en av sina utflykter till typ Kina eller Irak(hon visste inte så noga)
Jag blev jätterörd och började grina jättemycket och bara viskade till jonas "jag blir jätterörd faktiskt" flera gånger.

Så jävla patetisk.

Jonas mamma är jätterolig, och jättelättlurad, idag lurade vi henne att jag uppfostrar mina barn med elchocker, men att Uma är så klen så hon tål inte så många volt ännu. hysteriskt kul att se skräcken i hennes ögon när hon trodde på det.

Underbart att ha lyckats snylta till sig ytterligare en gratis middag.
Snart har vi sparat in det svindyra kaklet vi valt.

Kommentarer
Postat av: Paul

Det var så trevligt att ha er här.

Postat av: Terry

Vad blev det för kakel?

Postat av: Anonym

Blev det över till matlåda också? Du kan inte livnära dig på knäckebröd. Kram

2008-10-13 @ 22:07:45
Postat av: maggie

Det finns väl ett gediget lås på armbandet, så du inte kan skylla på ungarna när det har försvunnit, om ca. en vecka el nåt.

2008-10-14 @ 17:04:05
Postat av: Singelpinglan

Haha, det där med elchockerna måste vara det roligaste jag har läst på länge!

2008-10-14 @ 21:01:52
URL: http://lifeofsingelpinglan.blogg.se/
Postat av: wivi

Samma som de som förnekar Hitlers utrotningsläger!

2008-10-21 @ 15:56:19
URL: http://www.popbajare55.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0