14-21

Ah, underbart att jobba kväll då och då.
vakna, mysa, börja på tidningen, vinka hej då till cykelnörden som jag bor med(ja han cyklar till jobbet, men inte med hjälm tack gode gud) sätta på kaffe, bajsa, tända lite lampor, ta en cigarett,kolla lite på nyhetsmorgon, fortsätta med tidningen, lösa nian, kolla nätet, dricka mer kaffe, ta en till cigg,*******, duscha, sminka sig, lägga om mina skavsår och blåsor på hälarna(har fruktansvärt ont efter första dan med mina sexiga naziskor)knalla  iväg snygg som stryk till jobbet, fika med fina kollegor(förhoppningsvis)jobba några timmar, bli hämtad av cykelnörden fast med mycket skön bil efter som jag är en princessa, åka hem, lyssna på hur mycket Jonas hatar sina kollegor och somna.

underbart!

kollade lite på Leila bakar igår föresten. Shit vad den kvinnan förnedrar sig själv med sitt bäbisspråk, jag får panikkänslor när hon ler samtidigt som hon strör mandel över pajen. Vem i hela världen gör det?

Leila bakar, Leila gräddar, Leila smörjer,Leila skalar, Leila badar, Leila reser, Leila glad, Mamma kommer, mamma skrattar, Leila skrattar, mamma och Leila skrattar, bullen klar, Leila äter bullen.

nej fan, det var ju Totte.
men ack så passande ändå.
leila är 4 år i en rultig kropp.

Kommentarer
Postat av: maggie

Kollar inte på sånt för jag kan inte baka. Du kommer nog in i frasmusåldern för alla i släkten har det. Ibland innan dom fyllt 50 år.

2008-09-04 @ 10:08:14
URL: http://tutt.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Ja, hur fan var det där med så kallade

"sär skrivningar"? Jag vet efter som jag har läst din blogg

2008-09-04 @ 11:53:11
Postat av: kajsa

Hej då torsk!

2008-09-04 @ 12:10:28
Postat av: Carro

Här kallar vi henne bullhoran!

2008-10-01 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0