blommigt kakel

insåg just att jag har haft och kommer att ha sovmorgon sammanlagt 11 dagar i rad. nu har jag 8 mornar  framför mig att bara ligga och mysa i sängen, utom på fredag när jag ska lämna kidsen i plugget och på dagis.
Jonas e fortfarande på Mallis om nån av nån sinnesjuk anledning skulle undra.


Satt på hemnet och kollade på vår nya lägenhet och såg en sån där modern närbild som mäklare gärna tar nuförtiden och insåg att kaklet i köket är blommigt.
Hur modernt kommer det kännas om 5 år? Hur modert känns det nu? Ganska, men inte så snyggt...

Kommentarer
Postat av: Sonja

jag trodde du gillade unken retrostil

2008-09-22 @ 15:24:26
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Anonym

vadda blommigt kakel???? det har jag inte sett.

2008-09-22 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0