fräscht

Dagens låt: visit to vienna är alltid dagens låt hemma hos mig
Dagens dusch: har inte infallit ännu, men för allas trevnad borde jag duscha typ nu.
Dagens frisyr: kort lugg som står rakt upp, tror på allvar attt det är lite "den där Mary-substanser" i den.Och olivolja)
Dagens smink: är förrigårdagens. typ...fräscht..
Dagens händelse: Jonas kom hem på lunchen och hämtade sitt snus.
Dagens planer: faxa papper till banken och ringa mäklare, fast jag har ingen fax så jag vet inte riktigt hur det ska gå till.
Dagens vill ha: inte en brunrutig vagn från 70-talet iallafall
Dagens saknad: mina barn. Men ändå inte. Fy fan för att ligga hemma sjuk och ha barn samtidigt.
Dagens drog: hostmedicin med morfin. Jag blir på riktigt hög.
Dagens tråkigaste: att jag inte lyckats lösa nian i Svenskan ännu.
Dagens finaste: Fy fan, ingenting.
Dagens måste: städa upp i vardagsrummet. kaffemuggar, intorkade treoglas och tomma ciggpaket
Dagens dricka: treo
Dagens köp: Marlboro light, men det höll på att inte bli nåt för jag hade inget leg med mig.
Dagens mat: treo, kaffe och en knäckemacka med ost.
Dagens sjuka: ja, det skulle väl vara jag det?
Dagens kärlek: Jag känner en stark kärleksfull känsla för Jonas, den finaste vackraste och bästa mannen i världen.
Dagens mående: Skitbra, jag är egentligen frisk, jag bara fejksjukskriver mig för att jävlas med mina kollegor och hoppas att dom får jättemycket att göra pga att jag ligger hemma och glor på TV. hahahahahahahahahahaha.


ni ser ju själva hur frisk, sportig och fräsch människa jag är. Ser ut som någon som skulle kunna läsa sportnyheter på TV4.
Jag kan se den här bilden framför mig på antingen omslaget av TV-bilagan med texten "sportKajsa syns i rutan i höst"

eller på amelia.
Kajsa- "så håller jag mig fräsch under vintern"

Kommentarer
Postat av: Malin

Din lilla mupp!! ring mig på jobbet.

2008-09-17 @ 14:36:10
Postat av: kajsa

nu har jag pratat med både jennie och angeliqa, jag vet att du sitter och fikar, subba.

2008-09-17 @ 14:50:18
Postat av: jazzylicious



På fredag avslutas min tävling!

Du kan passa på att tävla om två biobiljetter till valfrifilm. Tävlingen är enkel. Du behöver bara motivera vad du gillar/inte gillar med min blogg så är du med och tävlar.



Just nu är det inte alls många tävlande.. Så chansen är stor :)



Lycka till!

2008-09-17 @ 14:54:20
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

men nu sitter jag o väntar på ditt samtal mupp

2008-09-17 @ 14:55:44
Postat av: Sonja

eller ett repotage hur du försöker få in haschen i handbollen

2008-09-17 @ 16:56:00
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Bjooti

Dagens chock> Kajsa har inte bara flyttat till norrort, hon har även börjat läsa Svenskan.

2008-09-17 @ 20:13:43
URL: http://bjooti.net/
Postat av: kajsa

Löser nian (i svenskan) bor i västerort,dock inte så länge till, snart blir vi homies!

2008-09-18 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0