fullisar

det är så roligt med folk som är fulla.

Kommentarer
Postat av: Sonja

hahaha ja älskar bilden med dig i båten

2008-09-18 @ 20:20:30
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Terryleene

Ohno! Jag ser ut som något slags mårddjur. Men det är nog för att jag precis har tatt av mig glajjerna, då ser jag alltid sådär "Jag är en glasögonprydd person som precis har tagit av mig mina glasögon" ut. Full är jag då rakt inte.

Så jävla glad dock att jag har gått ner 6 kg sen den bilden togs. Puh.

2008-09-19 @ 08:05:29
Postat av: farmor

Vem är vem? Det är inget på mig iaf. På båten gillar jag också. Ser ut som du skäms.Förlägen liksom. Ha ha ha.

2008-09-20 @ 16:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0