sinnessjukt skryt?


Träffade en snickare igår som jag ska ringa på måndag, jag ska försöka få till ett bra pris till vårt lilla byggprojekt.
Nu behöver jag bara en målare, en rörmokare och en elektriker sen är saken klar.

Jonas den jävla akademikern har ju bara helt värdelösa kontakter. Det är socialstyrelsen hit, regeringskanslit dit och massa konstiga folk som är typ kretskortsutvecklare och förläggare.

Själv känner jag bara undersköterskor, mentalskötare och  studerande.Och loppistanter.

Hantverkare någon?

Nu är iallafall lägenheten finfin, jag tror på riktigt att jag svalde en bananfluga när jag skulle ta sopåsen. det var säkert 100 st.
Nu ska jag dricka kaffe och titta på Idol.
SWEET!

Kommentarer
Postat av: Sonja

gör den klassiska bananflugefällan med äppelcidervinäger och diskmedel



hade snickaren reflexväst?

2008-09-21 @ 12:56:23
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: kajsa

jag har sånna glas överallt, men med mat framme hjälper det inte.

nej, han hade kavaj(vi var på vuxen "middag på krogen-tillställning")

2008-09-21 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0