så jävla söt

Det har varit helt osannolikt många killar som stött på mig den här helgen. En vars tunga tillochmed kom in i min mun under en obevakad stund, men jag puttade bort honom så klart. JO det gjorde jag.
En kille höll på att köra av vägen för att han körde ikapp med min tunnelbana och satt och vinkade och log, då kunde jag inte låta bli att skratta och vinka tillbaka, kände mig som en riktigt söt tjej i en amerikansk romantiskt komedi och folk tittade och log, det var en rätt fånig känsla. fast rätt coolt ändå.

Och en kille sa hej på väg till jobbet och log. en riktig pudding. fast han hade mördarhund. Ni vet sån där hund som mördar.

Jag vet inte varför?
kan ha nåt med att göra att jag ser jävligt bra ut och har en skön utstrålning. Karisma ni vet.
Och grym klädstil. Och jättelångt hår (JAAA!)



jonas säger att jag har hjärtformat ansikte. Och sånt gillar faktiskt killar.

Titta extra noga på fejktegelväggen. snart blir det blommigt  kakel istället.

Kommentarer
Postat av: Danne

Nu har jag messat dej på facebook ang din 70-tals vagn som du inte vill ha men som jag vill ha. inboxa.

mvh// Danne

2008-09-23 @ 13:18:20
URL: http://anncharlottehedvold.blogg.se/
Postat av: Danne

Nu har jag messat dej på facebook ang din 70-tals vagn som du inte vill ha men som jag vill ha. inboxa.

mvh// Danne

2008-09-23 @ 13:19:30
Postat av: Bellschen

Hahahahah. Den här vagnen. Hahaha.

2008-09-23 @ 21:25:11
Postat av: maggie

Du är typ stjärtformaf lilla dumman!

2008-09-25 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0