Ångest.

Söndag, ångest, jävligt bakis.
Vi drog till Kista galleria vid 18tiden eftersom dom har öppet till 21.
Vi tänkte shoppa och äta bort vår ångest.

Men tji fick vi ty Kista galleria var ungefär som att gå på skärholmens loppmarknad, fast utan det positiva med Loppis, dvs roliga coola udda billiga prylar.
Bara allt det negativa.

Folk för i helvete överallt, så hysteriskt trångt vart man än gick, man kom inte fram någonstans, köerna till provhytterna var enorma, köerna till matställena tog aldrig slut.
Det var ammande folk överallt på serveringen, fast inga ungar åt, dom bara skrek, så det satt apatiska tragiska mammor oh typ ammade i luften.

Maten var skitäcklig.
 Jag beställde en Tikka Masala.
Jag fick korvstrognoff fast med kyckling. Typ- jaha? Är Tikka masala gräddfil oh ketchup? det visste inte jag faktsikt.

inne på typ HM där var det totalt katastrofområde. På barnavdelningen låg det kläder, diadem, spindelmannenväskor, Hello kitty stövlar och regnkappor och sandaler och svampbobväskor tamefan överallt ÖVERALLT!

Man fick liksom lyfta på fötterna jättemycet för att ta sig förbi.

iallafall så åkte vi därifrån med lite varma fleecekläder till barnen en rockytidning och sminkbortagning samt en äcklig illamåendekänsla i magen. Med mer ångest med andra ord.

Dagen därpå därremot- hello Nordiska komaniet, hello Skouno-hello Åhlens parfymdisk, hello beyond retro.
Ett par jävligt sjyssta Dr Martens, en jävligt god parfym en jävligt snygg skjorta.

vi köpte tom middagen i NK´s saluhall.

Ångestbefriande, underbart, fantastiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Terry

nej, tikka masala är inte gräddfil och ketchup!!!!!!11

Och jag borde veta, för min kille är typ indier.

Postat av: Katarina (bjooti)

Mmmm... gud vad gott det lät med falukorvsmasala. Eller inte.



Du, jag skulle gå in mina docs igår. Det gick inte så bra. Efter ett tag (typ 20 minuter) gick jag krampartad, ungefär som att jag var på väg att skita på mig. Fan vad hårda de är, det hade jag helt förträngt från tiden då man var sexton, cool och kunde uthärda fotsmärta. Nu är jag gammal, ocool och längtar efter fotriktiga skor... Jag tror jag ska betala någon att gå in dem åt mig.

2008-09-03 @ 23:10:09
URL: http://bjooti.net/
Postat av: maggie

Uj uj uj ! Jag skjutsade en kvinna till stan för att hon skulle köpa en jacka till sin son. Hon kuta i alla affärer och glodde och vände på allt och försökte få mig intresserad. Va, fan ska du ha en jacka eller?På hemvägen efter 3 tim ca. frågar hon om jag vill skjutsa henne till Ullared nån dag, det är väl kul att gå i affärer. HAJJAR du? Ullared? Med en som inte ska köpa nåt.Tacka vet jag loppis.

2008-09-04 @ 13:14:49
URL: http://tutt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0