bok

jahaja, så har Tessan börjat blogga. igen. Och hon fyller ut, med frågeformulär, igen
och jag jag hakar på, bokmal som jag är.
1. Senaste bokköp:.
kommer jag inte ens ihåg, har så jäkla mycket böcker hemma som jag inte läst, men som jag vill läsa så jag köper sällan.
Men det kan ha varit Svensk maffia, vi köpte dubletter.


2. Senaste bibliotekslånen:
Hahahaha, går ta mig fan aldrig på bibblan. Hatar!


3. Senaste utlästa boken:
Läser inte alltid ut böcker, men dom jag har i fönstret som är påbörjade just nu är:
Kroppens underbara liv efter döden
I skuggan av ett brott
korssordslexikon
nån deckare som åkt in under sängen.



4. Favorittidning: 
Aftonbladet och slitz


5. Plats där jag helst läser:
Böcker i sängen, tidningar på toa


6. Så sorterar jag min bokhylla:
Endast Jonas Stephen King böcker och mina böcker med medicin och vårdtema har egen hylla,
Resten ser ut som en flyktingförläggning.

7. En bok som jag minns att jag läste när jag var liten:
Elvis Elvis. I love!

8. Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst:
Tomtarnas hemlighet


9. Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår:
Ska läsa om böcker i vår. Bla lasermannen, mästaren och margerita och kanske Hollywoodfruar.

Kommentarer
Postat av: terry

Du MÅSTE inte läsa min blogg.

FAN vad sur jag blir!

2009-02-13 @ 08:42:21
URL: http://terreleene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0