Lör Sön

Igår låg vi hela dagen i soffan och surfade på nätet, kollade på TV och drack kaffe ochåt  lite överblivet fredagsgodis.
Från kl 9:00 till kl 19:00,medans el-Stefan borrade och fixade med elen där uppe. Ibland bemödade vi oss med att svara på frågor på hurvida Paloma ska ha 4 eller 6 takspottar i sitt rum och annat jobbigt.
Kl 19:00, då åkte vi till Stuvsta och köpte pizza, sen åkte vi hem, kollade på melodifestivalen och åt halvinbakad pizza med bärnäs sås och drack 3,5 l cola. Vid 23:55 rullade vi rapande in till sovrummet, vi hade ju för fan över 1,5 l cola i magen.

Imorse studsade jag upp kl 0700, hämtade tidningen, satte på kaffe och började storstäda.
Nu har jag (med lite lam hjälp av Jonas) storstädat hela lägenheten inkl ungarnas rum, mina sminklådor och varenda list. Ätit en rallarhalva till frukost och står nu i startgroparna för att ta min 45 minuters sväng via Dammvägen.
Jonas kan ju inte riktigt powerwalka som jag, så han får helt enkelt cykla. (men helre powerwalka med en pojkvän som cyklar än med en som kör om en i permobilen)

Sen ska vi åka och titta på heltäckningsmatta!



Kommentarer
Postat av: terry

Eller en som kommer efter med rullator.

Cykling är ascoolt.

2009-02-15 @ 20:02:39
URL: http://www.terreleene.bloggg.se
Postat av: Sonja

jag respekterar alla som säger positiva saker om cykling.



och alla som lever mer sluggit än jag för en dag. jag drack en kopp kaffe och åt typ 10 sånna här citronmuffins från hägges och kände mig som en osund val efteråt fast ja varit ute och varit käck i tre timmar innan och matat änder med gammalt överblivet bröd jag hittat i skåpet.

2009-02-15 @ 22:27:07
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0