spanjorskan

Vill bara poängtera en gång till:

JAG TÅL INTE Tilde De Paula!!!


Kommentarer
Postat av: Kajsakrusbär

Word!

2009-02-09 @ 23:11:04
Postat av: Bellschen

Du anar inte hur vi häcklat och hånat denna småbarnsmamma med en fäbless för "det vilda livet". Det finns ett alldeles speciellt klipp på nätet som jag ska visa dig. Du kommer att vrida dig av olust.

2009-02-10 @ 01:26:11
Postat av: Terry

Hon är ju så menlös. Varför ens bry sig om hennes existens? Typ lika illa som Kristin Kaspersen.

2009-02-10 @ 08:21:06
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: Sonja

när jocke fick reda på att kristin kaspersen var skild blev han SKITGLAD. han har alltid jämfört henne med mig. "nu var du nästan lika bra som kristin". Läste i nån tjejs blogg vars kille var precis likadan... sjukt



sen vill jag också se det där olustiga videoklippet. jag har inget emot tilde, tycker hon verkar schysst, men har dörrarna öppna för att få det.

2009-02-11 @ 17:29:54
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0