Utkast: Är det ...

Är det nån som reflekterat över att det står twinlab>>% bla bla..alltså någonting som liknar en kod som man klipper och klistrar med för att få effekter på sin blogg.

Det kommer ifrån när jag skulle lura Jonas att jag kunde ändra design på bloggen med hjälp av koder som jag kunde utantill i huvudet.

Jag: Hur ska den se ut då?
Han: Vaddå, vet du hur man gör det?
Jag: Eh, ja!
Han: Svart kanske?
Jag: hmm..med lite fjärilar kanske, om jag kommer ihåg fjärliskoden...*låtsas tänka*
Jag:Eller,nån glitterkod kanske, så att hela bloggen glittar?

Sen satte jag igång och skriva hittepå koder  i typ 5 minuter, han var sjukt imponerad.

Kommentarer
Postat av: Kommandomamman

Har han kommit på dig än? :-D

2009-02-18 @ 08:15:26
URL: http://kommandomamman.blogspot.com
Postat av: Marielle

Glitterkod vore fan något det.

2010-05-02 @ 08:13:08
URL: http://mariellesoderlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0