40 year old virgin

Nu sitter jag brevid Jonas och Olle, nu ska jag skriva exakt allt det min vuxna pojkvän Jonas säger(med mandelkubb i munnen)

Magi!

Magi!
Magi igen!

Magi!
Magi!
Kör magi!

Nu..NU NU, kör magi!!!

slå!
Det är bara att ta magi heela tiden!


Bra!
Slå igen!
NU!

Cirkel!

Ohh...well done!

Byt svärd!

In där, hurrur! R1.
R1!

Upp nu!
Hoppa upp!


(nu spelar Jonas)

Var det här jag skulle verkligen?
Ska man gå på sidan men vaff...

Det dumma (DUMMA??) är att.. flytta dig Uma! 

Jag tror jag ska upp här.



eller hur?

Men vaff...


Yeah, good luck with all that!


Förförde denne vuxne man mig för 15 timmar sedan?
 

Kommentarer
Postat av: Iskall öl på fl

Såå sexigt! ;)

2009-01-25 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0