Handelsbanken Huddinge torsdag 13:30

jag på banken: Jag skulle vilja föra över 5000 kr på min sambos konto hon på banken: Har du hans kontonummer? Jag: Nej Hon: då går det inte Jag: Men om du fyller i kontonummret och du får hans personnummer av mig då? Hon: Nej, det är sekretess Jag: (skitkaxig och otrevlig och extra högt så att alla i kön ska höra) Men snälla du, ser du inte på din lilla dator att vi har ÖVER TRE MILJONER i lån i eran bank??? Då måste jag ju kunna sätta in lite pengar på hans konto??????? Hon: Ja OK då,och börjar knappa på datorn. är det....Kristoffer olivemark då eller? Jag: Eh..hehe, näe asså det är min man, vi har ett annat bostadslån ihop i er bank, fast vi är skilda om typ 4 dagar, hehe. Dom här ska in till Jonas. Jag hade mysbyxor,igelkottemössa, fleeecetröja och ingen BH, samt ett Taiokonbarn inlindad i ett stort hundtäcke, eller ett vanligt täcke, fast med hundar på sovande i vagnen. Jag kände mig lite "dum" när jag gick därifrån.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Fattar inte varför det ska va sekretess, man kan ju bara föra in pengar å inta ta ut liksom... vad är det för skada att nån vill föra in pengar?



sen fattar jag inte hur du kan gå omkring utan bh. mina bröstvårtor är skitkänsliga å när dom gnids mot tyget får jag konstiga rysningar i underlivet.

2009-01-10 @ 14:15:58
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: sonja

du borde ha bloggat om det här jag blir nyfiken



http://www.qx.se/noje/9044/poppis-15ars-kalas-pa-kinks--queens



visste inte du kunde dansa flamenco

2009-01-11 @ 17:48:27
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: kajsa

ha ha, det kan jag inte heller, men SHIT vad förvånad jag blev. Vi var lika som fan!

2009-01-13 @ 07:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0