Jihaaaaa!!!!!

Pernilla Wahlgren skriver följande i sin blogg:


"Tänk, helt plötsligt får man läsa i tidningen att brorsan ska vara med i Let´s Dance på fredag...!!

Allt gick så fort, från det att fina Mojje fick en hjärtinfarkt - så fruktansvärt hemskt! - till att Nicke blev inringd som ersättare - att han knappast hann sitta och ringa runt till släkt och vänner och berätta, utan det var bara att tuta och köra...!"
som finns.

It´s a fucking dream come true.
Och alla ni som är småbarnsföräldrar förstår säkert att jag inte pratar om att Nic---s Wa----n ska vara med i Sveriges just nu sämsta TV-program.


Kommentarer
Postat av: Sonja

jag fattar inte, fick han infarkt men fortsatte dansa?

2009-01-18 @ 14:04:28
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: småbarnsförälder

du är ju lite ond du.men det var kul :D

2009-01-18 @ 18:22:43
Postat av: Jenny

Hahaha, jag har inte småbarn. Men jäklarn, måste hålla med dig, trots att jag har kommit undan lindrigt!!!

2009-01-20 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0