rövhår

Vi åkte till centralbadet.
Sist jag var där var jag rätt så full, så jag minns allt som i en dimma, men både jag och Jonas hade föreställt oss att vi skulle mötas av ett harmoniskt lugn, lite medelålders damer och ett och annat kärlekspar.

Så var inte fallet kan jag säga. Det var ungefär 90% killar i 35års åldern med urblekta tribes tatueringar och blonda slingor som satt och skråla och var packade och limmade på varenda tjej som gick förbi (utom jag, för jag hade haft luggen uppsatt med hårnålar och sprayad som jag sen tagit ut så det stod rakt upp i luften)

Men iallafall, en grej som jag får sånna enorma självmordstankar av är när kvinnor med jättelångt hår i röven böjer sig framåt för att göra någonting med sina fötter så att man måste titta. (JA, jag måste titta)
Jag vet inte vad det är dom gör med sina fötter när dom är nakna, men det är tydligen nåt väldigt viktigt.
Jag hänger inte så ofta på simhallar nuförtiden, men varje gång jag gör det så får man en hårig röv i ansiktet.

Om man nu har massa rövhår, kan man då inte antingen ta bort det eller böja sig åt ett annat håll?


Kommentarer
Postat av: mattias

det där är inte ok. så får det inte gå till.

2009-01-31 @ 22:35:36
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: terry

I hate nakna människor på badhus. Vill liksom inte hålla på och andas in andras fittmolekyler. Och vad är det för fel med att böja på knäna när man inspekterar sina fötter?! Eller ta på sig ett par undies innan.

Äckligt.

2009-02-01 @ 08:28:13
Postat av: Sonja

jag har aldrig sett en tant med långt rövhår... jag trodde alla människor var rövhårsfria till jag var 16-17 år och då fick jag en chock.

2009-02-01 @ 11:20:12
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0