Snippsoffa


Satt och letade på blocket efter golvlampa till vardagsrummet efter att ha varit i varenda inredningsbutik söder om söder utan att hitta någonting.
(allvarligt, men finns det folk som i nuläget kan hitta en enda snygg lampa på IKEA så skulle jag bli förvånad)
Iallafall så såg jag den här soffan i en annons för den underbara lampan i bakgrunden, och jag kan ställa frågan direkt till Bellchen som arbetar på en gynekologisk avdelning på Karolinska, ser soffan inte väldigt mycket ut som ett kvinnligt könsorgan?

Det vi däremot hittade var ett nytt vardagsrumsbord i nån skum butik i en skum galleria som hette bo:x och låg i kungens kurva.
Deras plastblommor kostade typ 159 kr styck och en liten glasvas gick på 400 spänn, och små dörrmattor för 599 och allting var jättefult.
Sen hade dom ett skitfint bord, det enda fina i hela butiken och det ksotade 990 kr.
Stört! Men Guuud vilket fint hem vi får här succesivt.
Jag har saknat att bo vackert. Det är fan viktigt.
Lika viktigt för mig som för försäljaren av snygga lampan här ovan tror jag.

Nu ska jag snart gå och sova. Det ska bli jätte skönt.
Fikade med en super gullig gammal kollega igår. Tusen tack för det ur goda kaffet, det var kul att få se hur ni bor och det stora vardag rummet.
Kram gumman!!!


OK, den kursiverade texten är förvisso sann, men allvarligt, så ser ju typ 90% av alla bloggar ut, och det är sån skit folk läser, men jag har en asrolig blogg för det mesta, men  typ inga besökare alls.

WHY????




Kommentarer
Postat av: Michis

Blogg.se är inte så attraktivt för folk tyvärr. Du skulle få fler läsare om du bloggade på aftonbladetportalen.

;-)



Men hur kul det är sen... Jao... ibland så.

2009-01-19 @ 13:57:51
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Bodil

Äh, klart att det går att hitta snygga lampor på IKEA! Rislampa modell enorm är råsnyggt.

2009-01-19 @ 14:25:56
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: mattias

jag fattade aldrig varför du övergav din gamla blogg? den var ju helt inarbetad. + vad hände med bloggolga? du hade ju ett perfekt alter ego.

2009-01-19 @ 17:10:09
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: kajsa

blogg.se är en så himla enkel adress för mig att komma ihåg bara...



rislampa?

Ush jag får haschminnen då.



mattias,

För att jag skilde mig och så att säga "började om"

2009-01-19 @ 17:53:59
Postat av: Anonym

blogg.se är en så himla enkel adress för mig att komma ihåg bara...



rislampa?

Ush jag får haschminnen då.



mattias,

För att jag skilde mig och så att säga "började om"

2009-01-19 @ 17:54:32
Postat av: valp

ingen gillar humor i detta hemska land.

2009-01-19 @ 19:29:31
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Ohyra

Nej här gillar alla självmord, rågbröd och leverskador.

2009-01-19 @ 22:33:27
URL: http://ohyra.blogspot.com
Postat av: farmor

Det är ute med bloggeriet och folk äe så självupptagna och tar bloggjäveln på fullaste allvar. Saknar totalt humor och ironi. Min blogg är varnad för nedsläckning och det tog udden av allt. Roliga tecknade gubbar sencurerades. VA! VA! ere klokt.

2009-01-20 @ 10:31:39
URL: http://tutt.bloggspace.se
Postat av: terry

Det är helt sjukt att sådana bloggar har över 20 kommentarer och sådana som våra högst 7-8 st. Läser folk skiten?

Folk är dumma som spån.

2009-01-20 @ 14:15:12
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-20 @ 14:16:58
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Bellschen

Skriker av skratt som en gammmal häxa: JA! Den ser ut som ett något åldrat könsorgan,och jag ser ju muttor dagarna i ända. Vad tänkte de när de köpte den? Att det skulle kännas som att komma hem när man satte sig i den?

Din blogg är ju ljuvlig som nyponpulver kli-jag hatar menlösheten som annat pack sprider omkring sig. Schmuck!

2009-01-20 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0