Underbart!

från 1000 apor

Fråga: Jag brukar din pojkvän var och varannan dag på buss 40. Han ser ut som en riktig lantis, vad ser du i honom? Kram M
Isabella Löwengrip: Nils är bara såååå söt. Kommer kanske göra slut med honom snart, men det vet han inte om. :-(

David: Vilken päls är din dröm-päls?
Isabella Löwengrip: Man vill ha den sista av nåt djur. Typ den sista isbjörnspelsen. Sista panda-pelsen. :-P

Bullen Bengtsso: Nämn en sak du skulle vilja förändra i Sverige och varför?
Isabella Löwengrip: Vi i MUF vill ta bort alla sosialbidrag. Vad är grejen med dom, lixom?

henrik: hur vet vi att det verkligen är du bb? bevisa det, är du snäll. kramiz
Isabella Löwengrip: Nils har tolv sentimeter lång snopp. det e bara jag som vet det. Hi hi. :-)

Karl: Hur ser din diet ut? :)
Isabella Löwengrip: Bearnäsås!

A: Vad är det senaste Nils upptäckt?
Isabella Löwengrip: Han älskar och kolla på musikvideos på MTV.

Adam: Har du en ätstörning?
Isabella Löwengrip: Bearnäs!

Olle: Vad tycker du om bröderna schulman?
Isabella Löwengrip: Dom e avundsjuka och bittra och fula och dålia och passe och patétiska skalliga.

Stenman: Vem vinner let´s dance? Om du inte får säga dig själv.
Isabella Löwengrip: Graaf är en bimbo, typ? Vad gör hon egenklen? Vad jobbar hon med? Har hon flera bolag? Drar hon in en mille per år på sin blogg? Har hon en blogg öht?

Miss Piggy: Har du några tips om hur man kan bli så framgångrik och lyckad som du?
Isabella Löwengrip: Bearnäääs!

Ragnhild: Varför är du blond?
Isabella Löwengrip: Sover Dolly Parton på mage?

Ragnhild: Vad använder du för parfym?
Isabella Löwengrip: Har påven lustig mössa? Klart jag gör!

Pjoltas: När man skall göra en citronsås. Skall man då röra i mjölet direkt eller ska man vänta lite med det? Kan du nåt om klick-golv?
Isabella Löwengrip: Är det bearnäs du talar om? Dragon är det viktigaste i bearnäs.

nisse: har du blont hår på din snippa
Isabella Löwengrip: Jag är helrakad. Utom ett litet hårspjut som löper från kittlaren ända upp till naveln.

Calle: Hur många har du legat med?
Isabella Löwengrip: 1800 ungefär.

Marcus: När och hur förlorade du oskulden, och hur var det?
Isabella Löwengrip: Vill inte prata om integretit. Intregartet. Ingretitation.

Earnie: Varför denna fixering vid Bearnäääs!
Isabella Löwengrip: Bijarnäs. Det är gott, det.

Janos: Vad är din bästa egenskap på fest?
Isabella Löwengrip: Jag brukar oftast vara festens navel.

Earnie: Hur ser du på kritiken att du är ogenomtänkt i dina mediala utspel?
Isabella Löwengrip: Jag tänker igenom allt jag säger och gör. Och pappa hjälper mig. Att du sitter och inseminerar nåt annat kan ju bara innebära ATT DU ÄR EN JÄVLA FITTA!!!!!

Nattan: Vad har du alltid i väskan? Vill ju ha tips från experten!
Isabella Löwengrip: Biejarnaise-pulver. Ibland gnuggar jag in lite i tandköttet. Som kokain.

Ragnhild: Vilken doft avger ditt anus?
Isabella Löwengrip: Beyernäs!

Olle: Har du kommit över våldtäkten?
Isabella Löwengrip: Jag har inte våldtagit nån!!!

Anders: Tycker du Style By Mats Mats är söt?
Isabella Löwengrip: Nxt question plz!

Viktor B: Hur är din relation till din far?
Isabella Löwengrip: It´s complicated.

Nattan: Vad tycker du om tjejer från söderförorter? Jag bor själv i Handen i en villa med mammzen och pappzen, drömmer om ditt liv....
Isabella Löwengrip: Dream on, loooooser!

TJooomen: vad de för färg på dina läppar?
Isabella Löwengrip: Det beror på vad jag har ätit. Har jag ätit beijer-näs-såause är de gula.

rubbydobbydoo: du är verkligen min största idol!!!! vill bli precis som du när jag blir stor ^^ har tapetserat mitt rum med blondinbella-urklipp från typ aftonbladet och sånt. vem är din idol?
Isabella Löwengrip: Mussolini!

per evert: vad tycker du om statsministern?
Isabella Löwengrip: För mjäkig. Ingen Mussolini direckt.

Boecklingstein: Vad står MUF för?
Isabella Löwengrip: Moderata Unika Förbundet.

Yahid Demba: Top tre filmer?
Isabella Löwengrip: Harry Potter 1, 2 och 3!!!!

kurre: vad skulle du vilja säga till alla feminister därute?
Isabella Löwengrip: Get a live!

Ragnhild: Vilken är din favorit färg?
Isabella Löwengrip: blygdläppsrosa. Alltså de inre blygdläpparna.

Pjoltas: Du på en öde ö: Anton Körberg eller Linda Hammar?
Isabella Löwengrip: Inte cepet iaf!

Ante: Hur långt har du tänkt att gå här i livet? Vad är ditt nästa mål?
Isabella Löwengrip: Vente.

Max: vad anser du om den ekonomiska och politiska sitatuionen i Vitryssland?
Isabella Löwengrip: De får väl sluta tigga och skaffa sig ett jobb som alla andra! Starta företag kanske.

Lars: btw.. det heter: "Get a life!" har du ngn kommentar?
Isabella Löwengrip: Intressepilen antecknar!

TJooomen: Färg på läpparna?
Isabella Löwengrip: Alltså - vänd ut och in på de inre blygdisarna. Typ sån färg.

Dempa: Vad förvarar du i dina stora hamsterkinder? Bearnaise kanske?
Isabella Löwengrip: Bayern-ass-sås.

TJooomen: Vad e de för färg på dina läppar?
Isabella Löwengrip: Asså... De e typ - om man tittar in i sitt stjärthål med ett stetoskop. Där!

Magnus: Du var duktig i Lets Dance, jag hejar på dig!
Isabella Löwengrip: Get a fucking live!

dAniEL: Efter regn kommer vadå?
Isabella Löwengrip: Blåst? Storm?

Moderator: Chatten är nu avslutad. Vi tackar Isabella för att hon ställde upp.


Kommentarer
Postat av: mattias

bayern-ass-sås... kvalitet.

2009-01-14 @ 21:34:15
URL: http://upsdowns1.blogspot.com
Postat av: bellschen

Det här var dagens roligaste. Otäckt om hennes gener skulle vandra vidare.

2009-01-15 @ 21:55:17
Postat av: Tanya

Vafan var det där om??

2009-01-19 @ 14:14:12
URL: http://setasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0