Jag är världens lyckligaste!

En underbar vecka.
Söndag:
Palle hade fotbollstäning i Källbrink, Olle kom hit och käka lunch och spela TV-spel.
Söndagsmiddag  ute på "bryggan" (jag kallar det bryggan, det heter Gåshaga brygga) med Halva Jonas familj, spelade lite guitarhero hade mysigt.

Måndag:
Sovmorgon, jobbade kväll, Jonas jobbade kväll. Satt och myste och käkade mackor och te på kvällen.

Tisdag:
Jobbade på dagen. Åkte förbi gamla lägenheten för lite ärenden.Middag ute på Ekerö, Julia bevisade att även 19åringar kan laga mat och prata samtidigt. Hånglade när vi åkte färjan hem.

Onsdag:
Mötte Mikaela efter jobbet, gick och shoppade tillsammans på stan, hittade en vårjacka till mig och Cheap Monday jeans till Paloma för 70 kr st på Åhlens. Gick och käkade på Texas long horn. Hämtade Jonas som var och spelade flipper med Jonas på Söders hjärta, satt där och lyssnade på Andra Jonas roliga historier mednas Jonas onanerade med Batman flipper. Promenerade hem från tåget i snön. Supermysigt.

Torsdag:
Sminkinferno i omklädningsrummet. Vidare  med taxi till Clustret för medicinklinikens årliga fest med Nobeltema.
Var uppe på scenen och tävlade, kom trea på quizet. Käkade jättegott lamm och rödbetssås med potatiskompott. Jonas hämtade mig vid 22:30.

Fredag:
Jonas hämde mig vid jobbet, gick en timma tidigare. Åkte och handlade mat,hem och sov en timme, städade, laga mat och tände 16 värmeljus. Nu puttrar laxen på spisen och det luktar gott i vårt vackra hem.
 
Imorgon ska vi gå och simma tillsammans, jag ska sola, Jonas simmar alltid 1 km, då kan jag passa på att sola liksom, sen hånglar vi i bastun. Vi drar över till Malou också, hon och Kim ska flytta till större lägenhet, en etage minsann, så alla hennes polare är ditbjudna för mat, öl och flyttning.

På söndag ska vi inte göra någonting. Ta en promenad kanske.


Nä, jag bara skoja. Men erkänn att jag har ett provocerande underbart liv.

På måndag kommer barnen....

Kommentarer
Postat av: Bellschen

Är det verkligen du som skrivit det här? Spökskrivare? Gick du hem 22.30 i torsdags? Vad är det som händer?

2009-01-30 @ 23:09:20
Postat av: kajsa

jag skämtade ju bara.

2009-02-01 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0