:-D

Inga konstigheter alls!

Jag är nu i vecka 23 och ska innan förlossningen:

åka och fika massor hos min gamla svärmor i Larsberg
baka massa kanelbullar och fylla frysen med. Alltså kanske 200 st.
rensa ur min garderob
rensa ur barnens garderob
putsa alla fönster
åka och fika hos diverse människor som jag glatt skriver till på facebook
läsa ungefär sju miljoner svenska deckare
köpa barnvagn (valet står mellan en Brio Happy och en Brio Singh ,men småsnurrhjul fram funkar väl inte i snö, eller?)
plantera om alla blommor
gå på grönan med Uma
skola in Uma på nya dagiset
klippa mig
gå på skönhetssalong med mormor
åka upp och "stänga landet"- något man tydligen gör framåt September, vet ej hur man gör men, man "stänger" iallafall
Ta mysiga regniga höstpromenader
storstäda i största allmänhet.

Som sagt, inga konstigheter alls!!





När vi ekiperade oss i Borlänge köpte jag den här underbara tröjan, jag har den dag som natt.

Kommentarer
Postat av: terry

Fattar verkligen inte varför du inte lyssnar på ljudböcker. Typ alla deckare finns och du kan göra nästan allt på din lista samtidigt som du lyssnar.

2010-08-08 @ 22:46:04
Postat av: kajsa

därför att det inte alls är samma sak.Jag älskar att läsa böcker.

2010-08-10 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0