Gröna Lund

Nyss hemkommen från Grönan med Uma.
blev chockad över hur extremt stora mina bröst är och hur jävla u-ringad den här klänningen jag har på mig är.
På alla foton från kärlekstunneln och lustiga huset och min mobil ser vi ut som en flicka och ett gammalt cowboyfnask.
Jag åkte dit med inställningen "no limits". Det var jävligt kul. (Hello skatteåterbäringen)
Mår lite illa nu bara.

I kön till flygande mattan i Lustiga huset så blev det lite, vad ska jag kalla det? Typ tjafs.
Två fula gangsterungar i 13-14årsåldern trängde sig före två andra söta duktiga killar. Jag var tvungen att säga till killarna att dom trägt sig,men dom bara kaxade och sa att dom stått före hela tiden, varpå jag blev asförbannad och sa att dom visst trängt sig.
Dom små kukhuvena satte sig på mattan och pekade finger åt mig, så jag skrek, skithögt när dsom åkte ner att "NI TRÄNGDE ER VISST"
Jag lät ungefär som Lotta på bråkmakargatan.
Så jävla förnedrande med barn som inte respekterar vuxna. Det är fan i mig sjukt. Barn ska fan i mig hellre vara rädda för vuxna än peka finger när man blir tillsagd.

Tycker jag iallafall.


Kommentarer
Postat av: Bellschen

Återigen. Tänk på förlorade, förtappade, bortkastade tonårsstånd så känns allt som en seger.

2010-08-15 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0