BARRAR REDAN!!!

Smått neurotisk var jag igår besatt av att vår familj skulle vara världens lyckligaste julfamilj.
Jag kokade kola tillsammans med barnen, jag och Paloma handlade julklappar och drog hem världens finaste gran som vi klädde på kvällen, vi åt ur Aladdinasken, vi bakade pepparkakor och åt skinkmacka till lunch.Vi strök julduken och la på bordet, Vi la 1000 bitars pussel,vi städade och drack julmust i mängder.

MYSIGT! he heeee. (sagt med hystersikt mamma-leende på munnen)

Dock var jag liite irriterad eftersom allt detta inte gjordes till tonerna av stilla natt eller tipptapp utan till "fira jul med Sean Banan" och det hade väl varit OK, om det inte var så att dom fastnat på stråfen " munnen luktar fis"

Liksom bara det. Munnen luktar fis, munnen luktar fis, munnen luktar fis.

Otroligt irriterande att man inte kan regissera sin familj in i detalj.
annars var vi faktiskt en riktigt äckligt lycklig familj, som till Jonas förtret tog granen på bussen och kavlade pepparkakor med vinflaskor.

Nu ska vi fira mormor som fyller år idag.
gRATTIS MORMOR!

Kommentarer
Postat av: Terry

Jonas ville nog att ni skulle ta granen på en släde som drogs av två Ardennerhästar. Och sen hem och äta sylta och hembakt knäckebröd. Typ som i madicken/barna i bullerbyn. Han är den typen.

2010-12-23 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0