Den här veckan

Den här veckan fyller Paloma 11 år.

Igår var Uma ledig, vi var på BVC och vaccinerade Märta, som alltid alltid alltid kallas för Greta av sköterskan.
Sen köpte vi födelsedagspresent till Palle, kollade in bokrean och jag insåg att det inte fanns en enda bok som jag ville ha. Möjligtvis den om erotisk massage för typ 69 kr.


Idag händer absolut ingenting, Jonas ska åka till Kungens kurva och köpa resten av presenterna. Hon kommer att få tre presenter. En kudde med nallar på som spelar fotboll, en ko i miniaryr och ett presentkort på Hemtex 100 kr.

Imorgon är vi bjudna till Bonniers typ "partysalong" eller vad fan det hette.
Releasefest för "alla monster måste dö"  Vet inte alls om vi ska gå, låter ju kul. Gratis vin och snittar. Thank you.

På torsdag ska jag bara sova. Enbart.

Fredag ska Jonas på pokerkväll och förhoppningsvis spela hem storkovan.
Så jag och Märta ska ha fredagsmys alldeles själva (ÅNGEST!)

På lördag ska vi fira Paloma med smörgåstårta som jag bestämt mig för att göra själv. En 20-bitars kostar nämligen 900 kr.

På söndag ska vi nog bara spela TV-spel, dricka kaffe städa och kanske äta middag med nån av Jonas syrror. Så som alla våra söndagar ser ut typ.





Nej Paloma, du ska inte få en kudde en ko och ett presentkort.




Kommentarer
Postat av: Terry

Du är så efter. Men det ska bli kul ändå.

2010-12-29 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0