mår så jävla illa.

Fick världens finaste tröja i julklapp av Jonas som jag önskat mig.
Dock i storlek 40.

Jag frågade Jonas om han sa till expediten att jag var 160 cm och vägde 90 kg. Det hade han inte utan han hade bara sagt att jag nyss fött barn. Det räcker liksom inte riktigt.
Självklart vill jag ha min nya tröja på mig imorgon när vi ska till min morbror på middag, men NK öppnar kl 12 imorogon och vi ska vara i Vallentuna klockan 15.
Dessutom ska vi hinna plocka upp mormor däremellan.

Hur fan kan dom öppna kl 12? Dom som är väldens bästa varuhus?

/en som aldrig mer ska äta Aladdin, Toffiffee eller dricka julmust.(ja, jag började igen, men nu hatar jag det-igen)


Kommentarer
Postat av: Ia

Bakläxa NK!

2010-12-26 @ 11:54:14
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/
Postat av: Bellschen

Jag ska hjälpa till att få dig i trim. Jag svär!

2010-12-27 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0