4100-inte ett gram mer.

Tillväxtultraljud idag.

Good news, barnmorskan Ragna konstaterade att hon inte kommer väga mer än 4100 när hon föds.
Jag hoppas verkligen att hon har rätt.

Jag frågade om hon var grym på att beräkna sånt där och hon sa att hon gjort ultraljud sen 70-talet så det kändes rätt safe.
Jag är som sagt inte rädd att föda ett stort barn sprickmässigt, utan jag vill bara att hon ska vara liten och söt.

När man googlar på webbisar kan man konstatera att dom allra flesta barn är sjukt fula. Så statistiken talar emot oss.

:-(

Kommentarer
Postat av: teckningssonja

min unge som vägde 4100 var den bildskönaste sötaste ungen ever, det är inte min åsikt utan det är fakta.



han på 4300 var inte så tokig han heller. Det finns tjocka nyfödda där fettet satt sig precis rätt, precis som på vissa vuxna, som bara får fett på byst och rumpa (som jag tex).

2010-11-13 @ 13:04:46
URL: http://teckningsbloggen.se
Postat av: kajsa

Det låter ju bra. Bildskön på över 4 kg?

Lyllos.

2010-11-13 @ 18:53:17
Postat av: teckningssonja

jag tycker att smala barn ser ut som apor.

2010-11-13 @ 22:19:00
URL: http://teckningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0