engkå

Varför handlar inte alla sina saker på NK?

 Sen jag brukade ha Dennis, den enorma rottis/schäfern i sällskap pga panikångest och skräck för män så älskar jag det varuhuset. fullkomligt älskar.(eftersom man får ta in hundar där)

Personalen är skittrevlig och hjälpsam, bra snygga saker och trevlig atmosfär.
OK, kanske inte skidjackan vi såg för 17.000 kr eller en virkad tomte för 600 kr, men tex köksskålar, ett bra exempel. Så snygga, så hållbara och inte speciellt mycket dyrare om man tänker på att dom faktiskt håller. Ett helt liv.


Och sist men inte minst, dom kan ha sveriges snyggaste logga.

Kommentarer
Postat av: terry

Men alltså margretheskålar finns överallt. Man behöver inte älska nk för att köpa såna.

Bitch.

2010-11-04 @ 12:06:55
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja det vet jag väl, men att köpa köksskål var bara ett exempel. Men alla andra saker jag väljer att köpa där. Samt atmosfären och personalen, och att allt är samlat på på ett ställe.



Har dun ens testat?

2010-11-04 @ 12:34:28
Postat av: Terry

Jag har handlat på nk ja. Inte många gånger dock. Däremot har jag kollat i affärerna flera gånger och det är inte mycket i klädväg som tilltalar mig. Kök och inredningsavdelningarna är ju kul, men inget specifikt för nk. Att servicen är bra tvivlar jag inte på, men jag gillar inte trevliga expediter. Jag vill vara ifred. Du är helt enkelt mognare än jag.

2010-11-04 @ 13:22:43
Postat av: Bellschen

Vi kan gå dit ihop, eller ja, du vankar/vaggar väl. Vissa grejer är väldigt bra att köpa på NK men det största minuset är alla jävla högdjur som tror att det är högpresterande att handla där. Det är ett jävla varuhus. Punkt.

2010-11-06 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0