fredag

Imorgon är det dags för ytterligare ett ultraljud.

Så sjukt spännande.

Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu har jag vart här inne några gånger utan att kommentera..är helt värdelös på sånt haha.. Hoppas allt är bra med dig. Vet inte om du vet vem jag är men du sminkade en tjej som heter carmen när hon skulle gifta sig. Nettan...jag är oxå gravid och har BF den 28 nov. Får oxå göra UL...varje vecka..DRYGT!!! Hoppas allt är ok annars..

2010-11-11 @ 17:33:46
Postat av: Aila

Var går du på UL?

2010-11-11 @ 19:05:02
Postat av: kajsa

Nettan, ja jag minns Carmen. Fan vad pissigt med UL varje vecka. Går du på Huddinge också? Så jävla Russia där.



Aila,

på Mama Mia på Karlavägen. They are the best!

2010-11-12 @ 15:51:26
Postat av: Nettan

jaa skit pissigt att gå på UL jääääääämt...Men har vart på sista nu. Måste snittas nästa vecka.



aa går du på Mama Mia har jag gjort med mina 2 sista Hade annika skärbo..??



När är det du ska ha?

2010-11-12 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0