happy

Befinner mig i något sorts chocktillstånd.

Igår var släkten här och firade Uma, jag fick också en present. Ett shampoo av min morbror. Han hade fått det nånstans och så visade det sig att det var för brunetter så jag fick det.

Trevligt tänkte jag eftersom mitt shampoo är slut.
Nyss tog jag en dusch, tar flaskan i min hand och ska hälla ut lite,vad jag tror ska vara shampoo, men som visar sig vara en gyllenbrun, sirapsliknande tjock vätska som för det första fyller hela badrummet med en doft så ljuvlig att jag blev yr, för det andra med en konsistens som inte går att förklara, den blev alldeles fluffig i direktkontakt med håret och skummade jättemycket och håret kändes som silkestrosor mot en manshand.

Nu när det håller på att torka så kan jag dra fingrarna igenom det, precis som om jag har haft en halv flaska balsam i.

Och lägenheten luktar dyrt, riktigt dyrt. Som om jag parfymerat mig och lotionerat mig med något från den fina världen.

Nu ut i regnet och mot sös.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter ju helt fantastiskt, vad heter det? kanske det finns för blondiner också :-)

2010-11-15 @ 16:55:29
Postat av: Bellschen

..."håret kändes som silkestrosor mot en manshand."..Mohahaha!

2010-11-15 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0