klorin 4-ever

OK, nu har jag storstädat, verkligen verkligen psykskrubbat hela badrummet på nedervåningen. Det var ett sånt jävla trainspottingbadrum så det går inte att förklara.

Det låg oidentifierbar tvätt (chockturkosa bikinitrosor från i somras och lite olika ylleplagg)spridd över golvet som jag övergett efter att ha tvättat mig igenom hela tvätkorgen och alla sängkläder, bäddmadrasser och handukar.

Toalocket låg slängt på golvet efter att dottern i fethög feberyra slängt iväg det.
5 gamla toarullar, en uppblött toarulle, äckliga dammkorvar bakom tvättkorgen, vatten som runnit ut från värmepannan, ett badrumskåp som inte blivit urtorkat på 2 år. Två års puder och rouge och ögonskuggelager. Speglar med tandkrämsprickar från 2 veckor tillbaka.

Nu har jag iallafall kemikalievåldtagit hela badrummet. Varenda liten millimeter.


Jag vill verkligen komma hem från BB och möta ett rent hem.
Ett rum per dag nu.

Kommentarer
Postat av: stina

att man får sådana där ryck brukar betyda att det snart är dags. det är något kroppen försöker förmedla. så, lycka till :)

2010-11-13 @ 12:47:07
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Ia

Imponerande!

2010-11-13 @ 14:47:28
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/
Postat av: kajsa

Stina, jo men jag har varit hyperaktiv till och från i 2 veckor och allt jag fick var en hemmo.'Tror inte på det där längre.



Ia, I know!

2010-11-13 @ 18:54:21
Postat av: Katta Kvack

Det låter lite som vårt badrum. Om du känner ett behov av att även min lägenhet ska vara städad innan ongen kommer så kan du hämta nycklarna när som.

2010-11-13 @ 20:04:49
URL: http://kattakvack.se
Postat av: stina

haha! hoppas du slipper en till då och att vattnet går istället :D

2010-11-13 @ 21:17:00
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Bellschen

.."kemikalievåldtagit hela badrummet."..Underbart! JIF is the shit!

2010-11-15 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0