onsdagkväll

Åkte hemifrån igår för att besöka Nordiska och titta på deras utställning om dandyn.
Insåg på vägen att vi kanske hellre ville gå på bio.
Fastnade på essingeleden pga olycka. Det tog oss en och halv timme att ta oss in till stan.

Parkerade i vårt hemliga, skitbilliga och jättecentrala garage som typ ingen känner till, gick upp på bion, insåg att allt börjat för 5 minuter sen, dessutom går det bara skit just nu.
Bestämde oss för att promenera bort till NK och köpa något för pengarna som bio och popcorn hade kostat.

Vi ser en riktigt osmidig knarkdeal och Jonas blir-trots sina typ 20 år i Stockholm helt till sig. Jag tänkte inte ens på det(så.jävla.cool.tjej)

Hittar Amy Winehouse fantastisk lilla vårkollektion för Fred Perry, önskar mig allt i julklapp.
Jonas hittar whiskeyglas, en Margaretaskål och en sorts slev tror jag det var som han önskar sig i julklapp.

Träffar Sami och kramar lite på hans skottsäkra väst.
Köper ingenting iallafall, gå tillbaka till bilen. Åker hem, tittar på en av skitfilmerna som gick på bio, och den var verkligen skit. (Scott Pilgrim vs the world)

Så nu har jag bloggat om det. Nu ska jag blogga om NK i störta allmänhet.


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Vem är du och vad har du gjort med Kajsa? NK, Fred Perry, Margaretaskålar (vad är det ens)? Nej, jag känner mig obehaglig till mods över detta.

2010-11-04 @ 11:09:32
URL: http://kattakvack.se
Postat av: jonas

Kattis, en film varar i 90 minuter men kvalitetshusgeråd varar en livstid. Det är sann glädje.

2010-11-04 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0