patetiskt mail.

Mellan Conny Bloom och dig


Kajsa Grav
den 20 mars kl. 21:20
ett kul barndomsminne, satt och tjuvlyssnade på min mamma och hennes polare på en filt i kungsan på 80-talet

Jag visste inte vad ordet kåt betydde, men jag hörde väl att hon sa att om det fanns nån förutom Thåström som kunde göra henne kåt så var det fan Conny Bloom.






den 20 mars kl. 21:36 Anmäl
Hej!

Haha, faan va kul! Välkommen in i vuxen världen där :-)

Stod du långt fram på spelningen igår kväll? Tycker jag känner igen dig från giget.

Conny




den 20 mars kl. 21:36 Anmäl
Kajsa Grav den 20 mars kl. 21:43
Kul, jag satt i soffan med mina barn och somnade kl 21:00. Spelningarnas tid är förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0