vad hände sen?

Uppdatering:

Jag är nu i vecka 23 och ska innan förlossningen:

åka och fika massor hos min gamla svärmor i Larsberg-gjorde jag inte ene enda gång.
baka massa kanelbullar och fylla frysen med. Alltså kanske 200 st. inte en enda bulle bakades
rensa ur min garderob-nope
rensa ur barnens garderob-nope
putsa alla fönster-hittat fönsterputsfirma
åka och fika hos diverse människor som jag glatt skriver till på facebook-tror inte jag fikat hos någon förutom Jenny
läsa ungefär sju miljoner svenska deckare-YES!
köpa barnvagn (valet står mellan en Brio Happy och en Brio Singh ,men småsnurrhjul fram funkar väl inte i snö, eller?) ja, så klart
plantera om alla blommor-faktiskt ett par
gå på grönan med Uma-Japp, precis i sista sekunden
skola in Uma på nya dagiset-Japp
klippa mig-Nej
gå på skönhetssalong med mormor-Nej
åka upp och "stänga landet"- något man tydligen gör framåt September, vet ej hur man gör men, man "stänger" iallafall-Jonas och Palle gjorde det
Ta mysiga regniga höstpromenader-Eh ha ha ha
storstäda i största allmänhet.ha ha ha igen.

Som sagt, inga konstigheter alls!!








13 v senare.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha, känner igen det där. Foglossning och brutalt mycket sammandragningar gör att jag mest ligger i sängen för tillfället. Har väl tagit några fikor men mycket mer än så har det inte blivit. Inte ens film, bara slösurf

2010-11-08 @ 14:30:14
URL: http://kawasart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0