bitter



Här sitter jag helt obehindat. *Fnys*


Alltså, det borde vara omöjligt att bli sjuk när nman är höggravid.

Just nu:
feber
halsont
snuva
trötthet
förstoppning
foglossning
sammandragningar
smärta i magen pga mosade tarmar och förstoppning
kramp i vaden
kramp i höger underarm efter att ha satt på mig för liten BH
känsla av hopplöshet
halsbränna
sura uppstötningar


Igår på väg hem från svägerskan så gnäller jag konstant i bilen varpå min man säger:

"Äh, tänk på Terry, hon åkte med en unge och ryggsäck över hela Sverige för att fira midsommar med oss"

Jag har ingenting emot den här Terry, men jag blev så jävla förbannad.
För hon var ett freak, hon kom till vår sommarstuga i 9:e månaden och började klättra i stegar, sprang, SPRANG mellan storstugan och gäststugan. Gick obehindrat upp och ner till bryggan flera gånger om dagen.


Spelade badminton med sitt barn, gick..alltså hon gick obehindrat. inte normalt. Jämför inte mig med henne tack.

/Bitter och uppe i tresiffrig vikt.

Kommentarer
Postat av: terry

Glöm inte att jag bar Thea och gick upp ur vattnet via bryggan.

Ok, jag gick inte upp ur vattnet via bryggan. Men jag bar Thea

2010-10-04 @ 20:53:45
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag vet. Varför bar du henne? Det var ju bara för att showa. Töntigt.

2010-10-05 @ 10:14:01
Postat av: terry

Ja, och Jonas minns min vigör så det funkade ju.

Moahaha.

2010-10-05 @ 10:55:04
URL: http://terreleene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0