Hälgad

Just det, jag ska berätta mer om mina sjuka drömmar.

Inatt drömde jag att jag födde ut en älgkalv. mitt i ett miljonprojektsområde med massa lekande invandrarbarn som bara pratade utländska och jaglåg där helt ensam och det gjorde så fruktansvärt ont.

Inte förlossningsont i magen, utan ont i själva fittan för att älgen var så stor och spretig och min hud gick sönder och jag ropade på hjälp men ingen förstod mig och när kalven kommit ut och bara låg där så älskade jag den mest av allt och bara försökte få upp den på min mage men funderade ändå på hur det skulle gå med amning, barnvagnen och alla kläder vi köpt.

Kommentarer
Postat av: burriburrsonja

När jag var gravid drömde jag en gång att jag födde en apelsinklyfta och mamma ba "den är död" och jag blev skitledsen.

2010-10-06 @ 22:01:56
URL: http://burriburr.se
Postat av: kajsa

ha ha ha. "den är död"

2010-10-07 @ 10:45:49
Postat av: Klara

Du den där lät sjukt läskig. Burriburrsonjas dröm får mig att tänka på "apelsinmannen"! Vad hände egentligen med karln? Blev han skalad till slut?

Jag brukar drömma att jag har sönder eller på annat sätt råkar förstöra mina bebisar. Som för ett par dagar sedan då jag födde fyrlingar men slarvade bort den fjärde hela tiden. Och varje gång jag letat rätt på den hade jag ammat slut på all mjölk i brösten så den sista bebisen svalt och det var mitt eget fel. Då kände man sig rätt skyldig och värdelös. Tur att du skaffar barn och inte jag, dina överlever ju bevisligen.

2010-10-07 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0