here comes the sun, little darling.

Solen förstör på riktigt mitt liv.
Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag hatar solljus.

När Jonas ringer hem och jag ligger i sovrummet för att solen ligger på i vardagsrummet och köket och jag vägrar gå dit så berättar jag det med gråten i halsen.

Just nu funkar solen sådär utomhus, det är obehagligt, men det går. Inomhus är det helvetet och jag tror på riktigt inte att folk tar mig på allvar.
Jag får ångestkänslor. Jag tror jag har solfobi.

Det måste man ju kunna ha?

Sol och värmefobi. Jag avskyr ju som sagt också värme. Verkligen.

Nu middag i Gröndal. Lovely!


Kommentarer
Postat av: stina

solbrillor wintertime, say no more!

2010-10-02 @ 17:40:40
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: syster stor

The Others. Say no more.

2010-10-03 @ 15:40:39
Postat av: kajsa

Stina,

Det hade alltid min morsa, och jag skämdes ihjäl så njaaaa...



Cajsa,

googlar

2010-10-04 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0