I LOVE RUT

Känner mig så glad!
Gjorde mitt 6:e (!!!) ultraljud igår och det visade att bäbisen låg neråt, dock kan det finnas en risk att hon vänder sig igen, men oddsen är små, dessutom tyckte BM att huvudet kändes ganska litet. Jippi, kanske inte kommer väga 4,7 kg iallafall.

Om två veckor ska jag göra mitt 8:e ultraljud, efter det kan vad som helst hända.

Dessutom är det höstlov och Jonas har bestämt sig för att stanna i sverige så vi får en hel vecka tillsammans.
Då ska vi packa BB-väskan och boka in fönstertvättare ( I love RUT)


Glad fet mamma (103,7 kg)


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Åh vad skönt. Kramar på dig (tänkte skriva med Z, men ville verka en smula mer genuin än så).

2010-10-30 @ 19:08:18
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Grannen

Men så härligt!!! en neråtvänd bebis är bra! en man hemma i Sverige som dessutom är ledig ett tag är ju också bra! kilon rasar av när du ska springa i trappen ut på promenader om typ högst 10 veckor!

O RUT är ju underbart det också, kanske också borde göra det! säg till när du vet om de gjorde ett bra jobb och vad det kostade!

2010-10-30 @ 19:48:20
Postat av: Aila

Men varför så många UL? Tillväxt UL?

2010-10-30 @ 21:00:32
Postat av: kajsa

Kattis, Tack!



Jenny, I will!



Aila,

Jag veet, det är det sjunde nu, 1 rul, 1 mini UL för att kolla hur hon låg 2 tillväxt och 3 vul. Helt sjukt, med mina förra gjorde jag ett enda.

2010-10-31 @ 08:37:30
Postat av: burriburrsonja

Min unge på 4,3 bara gleeed ut och la sig själv i en sån där varm handduk! Oroa dig inte!

2010-10-31 @ 12:45:30
URL: http://burriburr.se
Postat av: kajsa

sonja,



Oroa mig för vad? Gled han ut med snitt?

/trög

2010-10-31 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0