jagad av blottare.

När Paloma är hos sin pappa så brukar hon komma upp hit titt som tätt eftersom vi bor precis vid skolan.
Det ska kissas, hämtas fotbollsgrejer, drickas vatten, hämtas kakor osv.

Det är helt OK, jag tycker att det är rätt mysigt.
'
Men imorse när det ringde på kl 08:15 var jag bombsäker på att det var hon, men jag sket i att öppna för jag har inte sovit en jävla blund inatt och jag var dessutom naken osv osv (dealen är att hon inte använder sin nyckel under pappas vecka)

Sen somnade jag om och när jag vaknade kom jag på att det skulle komma en VVS-kille och kolla läget.
Sprang ut på balkongen och haffade honom i sista sekunden när han kollat grannens värmeskåp.

"asså förlåt, jag trodde det var min dotter så jag sket i att öppna"

"Eh jaha, ja då förstår jag"

Trevlig inställning han har till sina barn liksom som hajjade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0