Slutet på oktober i bilder.

Jonas och Paloma har flytt hemmifrån för att åka och köpa nåt jätteviktigt till TV-spelet i Sumpan.
Uma springer runt i sin lilla dansdräkt (som vanligt) så jag kör en tråkig "de senaste två veckorna i bilder blogg"


Glöm inte att komentera, annars har jag suttit med datorn i knät och haft svårt att andas och tappat känseln i fingrarna för er skull i onödan.




Vi har lagat riktiga köttbullar. Bilden är inte arrangerad, så där sitter hon faktiskt jämt när vi lagar mat. *obs ej ironi*




Vi har varit hos Lars och Anna och tittat på deras utsikt över E4:an. Rätt mäktig.



Där drack läraren och data-ingenjörs-teknik-IT-Ericsson-anställde Absinth
(Lars har ett Chandler jobb, inte ens han själv kan förklara vad han jobbar med)





Efter det var det dax för freakshow. Dels så lekte dom lika som bär och fotade mig brevid en fatboy.
Sen tog Lars fram sin specialvåg som mäter fetthalt, vätska,muskler osv. Sen fick jag stå på den och alla fick skratta. Det var kul.





Sen efter ett antal öl så sa Jonas åt Lars att "se ut som en riktig gangster" och tog det här fotot.
Då blev det ännu mer freakshow och vi skrattade tills vi kissade på oss. Eller, ja, jag gjorde det iallafall.





Vi har fotat min mage.




Och Paloma ränner på disco varenda fredag.
Med smink.
Om 5 år är hon lika gammal som jag var när jag träffade hennes pappa. Tänk på det. För jag gör det inte. Då börjar jag gråta och hyperventilera.





sååå...vilken bild ska du kommentera då?
Man får kommentera fler.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja då får jag väl kommentera då =) bilden där uma sitter och laga mat gör ju min tjej med inget konstigt i det tycker jag;) Kan tänka mig ni hade kul med freakshowen hehe ha en mysig söndag

2010-10-31 @ 12:05:21
Postat av: Katta Kvack

OK...



1. Alltså Uma är nog den mesta Astrid-Lindgren-unge jag någonsin träffat. Vet du att jag kan få smärtsam och påtaglig Uma-abstinens när jag inte träffat henne på ett tag?



2. Alltså E4:an, jag vet inte men det känns nästan värre än att ha utsikt över Storvretsvägen. Ja ja, jag vet att det är "finare" var de nu än bor, men här har vi Pulsen. Enough said!



3. He he he. Ganska kul faktiskt. Gubbs gone wild liksom - ngt för Kanal 5 att plocka upp kanske?



4. Fast Fatboy är troligtvis inte lika trevlig att fika med.



5. Nej, alltså, jag vet inte vad jag ska säga om den här faktiskt...



6. Wow!



7. Aww. Såg henne med resterna efter discosminket när vi firade Anna. Lite eerie faktiskt, hon börjar bli så jävla stor.

2010-10-31 @ 12:05:25
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

Linda,

Nej men med mina barn vet man aldrig.



Kattis,

Bra där!

Jag vet, Uma är så jävla gosig kissekatt. Snart är hon också stor. gråter

2010-10-31 @ 12:11:49
Postat av: Alexandra

Tycker Uma är jättesöt!! å att det är gulligt att hon sitter där när ni lagar mat. Jag tänkter inte heller tänka på att du har barn som närmar sig könsmogen ålder.... för tänker jag på det så tänker jag att du måste vara jättegammal å det är du ju inte. Du ska ju ha barn igen så allt blir bara väldigt förvirrande för mig...

Tycker den där vågen verkar vara freakig och jag skulle aldrig tillåta en sån i mitt hus!!

Att ni har freakshow med dig i spetsen? Never darling...men jag är nyfiken på att få se ditt lilla monster du har i magen när den kommer!



2010-10-31 @ 12:27:36
Postat av: Aila

Respect! till dig som orkar med tredje graviditet. Jag älskar barn, piece of cake att föda de, men jag AVSKYR att vara gravid! Två räcker gott å väl för mig!



Annars härliga bilder!

2010-10-31 @ 13:13:21
Postat av: stina

jag ser inte fram emot sista tiden som gravid. verkligen inte. avundsjuk och bitter sitter jag här nu för att du snart är färdig!



förresten, har ni lagt mosaiken i köket själva eller är det sån "små-mosaik-på-en-större-platta-teknik"?

2010-10-31 @ 13:27:20
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: kajsa

Aila, Ja ,vårt fjärde/andra barn som vi planerat får nog vänta lite. Fy fan för den här graviditeten.



Stina,

He he, vilken vecka är du i?

Kaklet heter Mystic och är uppsatt på stora plattor.



2010-10-31 @ 13:33:51
Postat av: Josefine

Skönt att det inte bara är jag som låter ungen sitta på köksbänken när man lagar mat och får assistans..

Och magen.. att du orkar gå utanför dörren med den. Jag känner medlidande.. verkligen.

2010-10-31 @ 13:36:58
Postat av: syster stor

Är du säker på att du inte ska få tvillingar?! Eller trillingar?

2010-10-31 @ 15:58:04
Postat av: Hanna

Nu förstår jag varför du har ås jobbigt, jag har aldrig sett en så stor mage, hur många veckor har du kvar?



2010-10-31 @ 18:33:20
Postat av: Grannen

Allstå Paloma måste vara världens finaste tio(?)åring! Jag hoppas väldigt mycket på att min T blir lika fin. Tänk om hon fortsätter vara såhär tjock? full av veck på framförallt armarna och benen?.. haha uhhh. Kanske kan skicka ut henne med Palle o spela fotboll sen.



Uma är också söt! och rolig!



Din mage är vacker, ovasett storlek!!! alla säger att den är stor, o ja, förvisso sant, svårt att säga annat, men fortfarnade lika vackert! o det är ju en träsktroll där så hur kan den vara annat än fin?



Hoppas ni vill ta emot många besök precis när ni kommer hem från BB. Jag längtar så efter att gosa med en minibebis, för även om hon kommer ut o väger typ 4 kg, är det 5 kilo mindre än min bebis:-)

2010-10-31 @ 19:37:18
Postat av: kajsa

Kajsa, Säker kan man aldrig riktigt vara antar jag...



Hanna, ja du, jag är i v 35 nu så, det kan vara allt mellan 4 och 8 veckor.



Jenny,Vad gullig du är!!

Så mycket som jag rände hos er när du var nyförlöst kan jag inte göra annat än välkomna dig.

2010-10-31 @ 20:13:25
Postat av: Klara

Ha ha!



Fatboy-Kajsa: 0-1

PUSS från flygplatsen i Brisbane.

2010-11-01 @ 04:41:37
Postat av: stina

i vecka far far away from done. 23.....

2010-11-01 @ 19:22:45
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Enligt Ellen

Men herrejävlagud vad SNYGG Paloma är. Avis, mina ungar kommer aldrig se ut sådär.

2010-11-02 @ 21:44:20
URL: http://enligtellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0